Widgets

Posted by : सिकारुकेटो Thursday 9 April 2015


बर्ष २०७१ लाई समिक्षा गर्दा निम्न टुइटेहरुले बिबिध उपाधी जित्न सफल हुनुभएको छ । बधाई सबैलाई 
बर्ष बोका @BDramesh
बर्ष जोगि @baabajee
बर्ष रुन्ची @iGarima1 
बर्ष ब्यापारी @kakabaa
बर्ष समाजसेवी  @JhapaliMailo
बर्ष सेलिब्रेटी @MunaThapa
बर्ष लबगुरु @At_Kshitiz
बर्ष लास्टे @ms_madhur
बर्ष हाइके @ipagalbasti
बर्ष गनगने  @bzaydhatal
बर्ष ल्यांङल्याँङे @sapkl
बर्ष चुरोटे @uzzwal999
बर्ष रिजेक्टेड @IShisir
बर्ष अश्लिल @oops_u
बर्ष डाक्टर @iMaanthaa
बर्ष अलौकीक ब्यक्ति @dahalshivaji
बर्ष घरबेटी @cooolrims
बर्ष हेन्सम @Mee_Badboy
बर्ष खन्चुवा @Shikaruketo
बर्ष जोडी @oops_u @appu_rani
बर्ष मिस्टर फेक @nxt_u
बर्ष पलायनबादी @meVeekay @Pzerooo
बर्ष मोफसल टुइटे @binodnpl1
बर्ष पत्निपिडीत @SuniShubham
बर्ष राष्टबादी @brnpkrl @KiroShankhe समान अंक भएकाले दुबैलाई बाँडीचुँडी दिइएको छ ।
बर्ष बरिष्ठ @B0Kaabaa
रमाइलोको लागि दिइएको यी उपाधिमा चित्त नबुझे उजुरी गर्न सकिनेछ ।
हस्त धन्यबाद ।
केन्द्रीय छनोट बिभाग
मुख्य कार्यालय
सुनिताको चिया पसल, भृकुटीमण्डप


{ 2 comments... read them below or Comment }

  1. बर्ष वकील @advctmaheshwar1
    बर्ष रि-ट्विट @narayan2121
    बर्ष शिकारी @Bau_saB
    यस्ता धेरै छुटेछन् क्यारे है गुरु 😜😜😜😜😜

    ReplyDelete
  2. बर्ष वकील @advctmaheshwar1
    बर्ष रि-ट्विट @narayan2121
    बर्ष शिकारी @Bau_saB
    यस्ता धेरै छुटेछन् क्यारे है गुरु 😜😜😜😜😜

    ReplyDelete

LIKE PLEASE.....

LIKE PLEASE.....
तपाईंको एक क्लिकले बिजेता बन्नसक्छ । त्यसैले कृपया माथिको फोटोमा क्लिक गरेर फोटो खोलेर (ओपन गरेर) फोटोमा लाइक गर्दिनुहोला ।

दम्पति

दम्पति
हामि जोइपोइ

धानखेतमा बाउसे गर्दै

धानखेतमा बाउसे गर्दै
असार १५ / २०७० गोलढुंगा, काठमाण्डौं

Creativity in Journalism

Creativity in Journalism
Picture published on the news of republica daily of 13 July,2013 about the training 'Creativity in Journalism organised by British Council on 8-12 July,2013

ललिता

ललिता
सुनसरीबाट प्रकाशित न्युजडटकम साप्ताहिकमा छापिएको मेरो कथा ललिता

सिकारुकेटो को हो ?

मेरो वारेमा ? मतलब म को हुँ ? निक्कैबेर घोत्लायो यो प्रश्नले । मेरो परिचय के ? गारो भयो यसको जवाफ दिन । चित्तबुझ्दो जवाफ नआउन्जेल सम्मको लागी उही सबैले दिने खालको परिचय दिँदैछु । वाआमाले राख्देको नाम पवन । थर न्यौपाने । जातले बाहुन (जुन म मेरो इच्छाले भएको हैन तैपनि हेपिनु परेको छ कतिपय अवस्थामा)ट्विटरमा @Shikaruketo सिकारुकेटो भनेर चिन्छन् मित्रहरुले । मोरंगको टंकिसिनुवारी (विराटनगर)हो मेरो घर। पेशाले रेडियो र मिडिया कन्टेन्टलाई कार्यक्षेत्र बनाएर हिँडेको ७० सालमा १० बर्ष पुगेछ । काठमाण्डौंमा डेरामा बसेर एउटा मिडियामा काम गर्ने गैससमा काम गर्छु । त्यहीँ पाएको पारिश्रामिकले आफु, श्रीमती र १ छोरीको जेनतेन गुजारा चलाएको छु । घुमफिर गर्न,नयाँ मान्छे भेटन, नयाँ कुरा सिक्न औधी रहर छ । हिँडदा, भेटदा, देख्दा समेटेका अनुभव अनुभुति एवं क्रियाप्रतिक्रियालाई कहिलेकाही यही ब्लगबाट शेयर गर्छु । यत्ति नै हो मेरो परिचय,रुची, इच्छा र अनुभव ।

सबैभन्दा बढी रुचाईएको

अब कक्षा १ मा

अब कक्षा १ मा
कक्षा १ पढन थालेँ नी म । सेन्ट मेरिज स्कुलमा छोरी कृपाको पहिलो दिन २९ अप्रिल २०१३

क्यामेरा, रोलिंग, एक्सन

क्यामेरा, रोलिंग, एक्सन
मित्र मिलन पौड्यालले कंचनपुरमा क्लिक गर्नुभएको तस्वीर

चन्द्रागिरी हाइकिङ

चन्द्रागिरी हाइकिङ
मित्र प्रमोद न्यौपानेले खिचिदिनुभएको तस्वीर
Powered by Blogger.

मैले कमाएको ~ मेरा मित्रहरु